minikailemmm Mom5 tamam işte kuzum bende sürekli her 2 gögüsüde aynı anda emzirdim emzirmemim bitmesi 45 dk buluyordu neredeyse 15 20 dk birini 15 20 birini
Mom5 minikailemmm aslinda bende cok farksız emsirmiyorum ama doktor 300 gram daha almis olsa iyiydi dedi ben dinlenemiyorum fazla o mu sütüme etki ediyor acaba:(
minikailemmm Mom5 eder uyku güzel süt yapıyor birisi yrdım etsin sana uyu sen aralarda bebege baksınlar
Angars Mom5 ben gunde 300 gr fındık yiyorum findik ezmesi yiyorum gazli bi bebekse zaten gazi oluyor sütun kalitesi yemekte lazim
Kuzey20 Dilara412 3636 kg doğan bebeğim 1.ayda 5480 2.ayda 6790 olmuş. 53 cm doğmuştu şuan 63 cm( 2ay 4günlüğüz) Kilosunun yüksek olduğuna bakmayın boyu uzun olduğundan tosuncuk falan değil :)
Garippp Damlakurutoprak benim cocugumda 8 ay 7 günlük 8.800 kilosu . Disten bir dönem istahsiz olabiliyorlar. Cok aşırı da bi zayıf degil kilosu dert etmeyin fazla
Lina1205 Deletedmom4018 3100 Gr doğdu canım 10 günlükken 3500 oldu sonra günden güne zayıfladı 40 i çıktıktan sonra mama takviyesi aldı benim sütüm yaramiyormis
Figenkya Ya maşallah kızlar benim kızım 6 aylık 6.800 gr. Çoğu kişinin iki üç aylıkta 6 kiloymuş. Bize doktorumuz normal dedi ama bilemedim şimdi buradakileri duyunca
Sevzey2902 Benim kizim 7 aylik 7200 kilosu 2800 dogdu ama aşırı hareketli bi bebek sabah 7 kalkar aksama 7 ye kadar 1.dakika durmaz ve dis cikariyoruz gecen az kilo almış dedim babamda zayiflamadigina dua et bu hateketlilikle diyor😀😀 saglikli olsunlarda
Gzde_1 Mom5 su çok tüketiyorum şekerli şeyler yiyorum öyle boğazıma da çok düşkün birisi değilim hoşaf ve rezene içiyorum sürekli araştırıyorum interneten neler süt yapar diye