MervEslinArden Dilara412 2 buçuk ay anne sütü aldı meme mama olarak gittik ama sonra sütüm kesildi mama olarak ilerledik 2 saatte bir mama zaten doğum kilosu da iyiydi 3600
Esdoel Dilara412 hatırlamıyorum ki kaç saat emzirdigimi şuan 8 buçuk aylık 3 aya kadar sadece anne sütü almıştı ne zaman ağlarsa emziriyordum 3 ayında bıraktı emmeyi zaten
AYLININANNESI2020 Dilara412 evet sadece anne sutu ilk 3ay sadece sagiyordum ve biberonla iciyordu son 20gundur sadece emiyor biberon tutmuyor emzirme saatim com kisa arasi yarim saate bir 1saate bir emziriyorm
InancDemir20 Dilara412 mamada verıyorum ama herzaman degıl özellıkle dısarıda oldgum zamanlar verıyorm yada sütüm az olunca. Her agladıgında istediğinde verıyorum
Damlakurutoprak 123poyraz bizde 8 ay 7 günlüğüz 7.180 dedi doktor ama kilosu az dediler sizede öyle dediler mi
123poyraz Damlakurutoprak sağlık ocağında ıyi diyorlar hastaneye de hiç götürmedim dış çıkarıyor bu aralar birşey yediremiyorum ya hic
Garippp Damlakurutoprak benim cocugumda 8 ay 7 günlük 8.800 kilosu . Disten bir dönem istahsiz olabiliyorlar. Cok aşırı da bi zayıf degil kilosu dert etmeyin fazla
Damlakurutoprak 123poyraz bizimkide aynı durumda yemek yedirmek zulüm oldu her sağlık ocağına gittiğimde moralimi bozuyolar bide zayof zayıf diyip sanki aç bırakıyorum çocuğu çok hareketli bu kiloya şükrediyorum ben
123poyraz Damlakurutoprak benim ki de çok hareketli hiç durmuyor dış çıkartıyor o yüzden dr çok yemiyor yemek yedirene kadar kan ter içinde kalıyorum inanır mısınız 4 kişiyle yemek yediriyoruz şebekelik yapa yapa anne olmak bunu gerektiriyormus demek ki
0912 Doğum: 3.450 Ay: 4.600 Ay: 5.700 Ay: 6.200 Ay: 6.750 Ay: 7.100 😂 anne olunca nasıl da akılda kalıyor. Alerjimiz çıktı kilo alımı azaldı işler karıştı amann 😐
Papatyaseverr Mom14 hayret ettim herkes 6-7 kilo arası yazmış şaşkınlıkla yorumları okurken size rastladım acaba 2 aylık bebeğin 7 kilo olması mı anormal 3-4-5 kilo olmasımı anlayamadım 😁
Papatyaseverr Kereminannesiii e tabi canım sonrasında artık kilo alımı yavaşlıyor zaten hep kilosu yüksek anneler yorum atmış maşaAllah 😂