Kızlar ben lcw dan kızıma birşeyler aldım. Ama alırken üye girişi yapmamışım sonradan farkettim. Sorum da şu
Şimdi ben aldığım ürünleri göremem dimi 🤦♀️ Az önce bi mesaj geldi. 40 tllik bi ürün tedarik edilmediği için iade yapılmıştır diye. O ürünü de göremem dimi 😖