Kızlar bugün sağlık ocağına doktora gittik ve pipisinde enfeksiyon olduğunu acil sünnet olması gerektiğini söyledi ayda 300 gr almış bu yüzden az aldığını söyledi aşırı iştahsız hiç birşey yemiyo ve onu da bu sebebe bağladı 😔 daha sonra içimiz rahat etmedi özele götürdük ve öyle birşey olmadığını söyledi sizce napayım ya kafam karıştı rahat olur dediler yaptıran var mı bu aylarda ve oğlum aşırı hareketli