MerveBostanBayrak ben acikcasui cocuk ii kilo aliyorsa, sutunuz de varsa anne sutunun gereksiz azaltilmamasi gerektigini dusunuyiorum. Brnim kizim 10 aylık ve gunde 3 ogun besleniyor. Hergun 1 sebze,1 meyve 1 protein kaynagı,1 parcada saglıklı karbonhidrat vermeye calısıyorum. Sabahları yumurta oglen et/tavuk/mercimek vb aksamları sabah ki yumurta karısımı a gore ya sebze ya da meyve veriyorum. Benim kızımın sut alerjisi oldugı icin yogurt fln veremiyorum.karbonhidrat olarak yulaf, itmik, kara bugday vb kullanıyorum. Miktari bebegim belirliyor. Kafayı cevirirse yenek istemezse asla zorlamıyorum. Anne sutı cok degerli. Bebegin iqsundan bagısıklık sistemine kadar bilinen bilşnmeyen bir surumyararı var. Yoksa yapacak bisey yok ama varsa gereksiz azaltmamak gerekiyor bence