TheLatte ervam1 ay almak için değilde siz gel vatandas gel deyince aklıma “Gel vatandas gel batan geminin malları bunlar” geldi 🤭
Melindaninannesi ervam1 işinize karışmak gibi olmasın ama burda görünce şaşırıyorum 2. El kiyafetleri mağaza fiyatına satışa çıkarıyor herkes. Gerçekten ilginc. 🤔 Bol satışlar
Ceydakoruc Melindaninannesi ben mağazanın 3 te 1 ine sattığım halde kimse almadı, böyle fiyatlara alan çok emin olun🙄
Melindaninannesi Ceydakoruc evet ben sizin paylaşiminizi da hatırlıyorum çok cicilerdi ama yazlık olanları yaza yakın tekrar yükleyin bence 🤗
Ceydakoruc ervam1 sizin için demiyorum niye üstünüze alındınız? Ki ayrıca hepsi mağaza fiyatına, çoğunu da daha ucuza bulabilirim
Melindaninannesi Analist ben de tam onun fotoğrafini koyacaktim. Kızıma uğur böceklisini aldim ordan biliyodum fiyatını. İlk defa ikinci elin sıfırdan pahalı olduğunu görüyorum