Sevdanurr AslanEkrem sıkıntı olmaz ya benim karnimda hiç çatlak yoktu kızım doğdu şimdi şimdi bakıyorum da beyaz çizgiler var bide ağrıyor biraz sizdede ağrı varmi
elifiii AslanEkrem benim uzun süre gitmedi, dogum sonrası rahat keselenmeye baslayınca hafif şiddetçe keseledim, sonra da hep yağ veya nemlendirici sürdüm. Kuru kuru olup dökülüyordu. 10. ay gibi yok oldu. herkeste farklı
Goktug1651 elifiii ay tek ben değilmişim neden böyle kir gibi cıkıyor göbeğimde cok kararmıştı göbek deliğimde.resmen kir gibi cıkıyor 😁
Hohomoromu AslanEkrem benim ki 1bucuk yaşında şuan hala tam anlamıyla geçmiş değil göbek deliğinden aşağıya kadar var iz biraz daha
Goktug1651 AslanEkrem 1.5 ay oldu doğum yapalı hamileyken göbeğim çok kaşınmış Ve de kararmıştı cizgi gecti gibi cok hafif var daha.kararmada cok ilginctir kirmiş gibi keselenince cıkıyo 😁