Meraba hanımlar oğlum sekizinci ayına giriş yapıyor ama hala ek gıdaya geçemedik herşeyi denedim ama yemiyor gün içinde en fazla iki yada üç çay kaşığı ek gıda alıyordur bazı günler onuda istemiyor çok faxla sütümde yok ama kıt kanaat yaşıyor her ay kilo alımı düşük doktorum kendinize yaptığın yemeklere tuz katma öyle ver dedi ama bir iki alıyor sonra ağlamaya başlıyor bende ısrar etmek istemiyorum doktorumuz en son çare çoçuk gastroentolojiye yönlendirdi ama henüz gitmedim kararsız kaldım sonuçta burda midesi bağırsağı vs hepsi bakılacak bir sürü işleme tabi tutmak endişe verdi ..benimle aynı durumu yaşayanlar varmı yada bir çözümü olan aslında gittiğimiz çoçuk doktorumuz gayet iyi bir doktor ama farklı doktorlardada sansımı denemek istiyorum istanbul bahçelievlerde oturuyorum bana çok uzak olmayan tanıdığınız iyi doktorlar varsa memnun olurum