Bebeğim 5 aylık iki gündür sallamadan uyutuyorum ams bi sorum var gündüz 3 uyku akşam uykusuda 4 birinde yada iki uykuda uzanarak emziriyorum emmerek uyuduğu oluyor bu alışkanlık kazandırır mı ? Bebeğim 5 ay boyunca ilk 20 gün hariç emmerek uyuya kalmadı hep hasret kalmıştım emerek uyumasına şuan ise emin değilim doğru mu yanlış mı. Yanlış bi davranılsa nasıl önüne geçebilirim?