Merhaba
Sütüm bebeğime yettiği zamanlar çok güzel çiş kaka yapardı bebeğim gün içinde sütüm azaldığı zaman çok az çiş ve kaka yaomaya başlamıştı ta ki 4 ay 13 günlük olduğumuzda mama takviyesine başladık ve bebeğim yeniden hatta daha daha fazla gün içinde çiş yapmaya başladı bu normal midir?