Ebrukarabgxx Kızlar biz bebeğim ilk doğduğunda molfix yemi doğan kullandık yaz ayında doğum yaptım ve o kadar kalın diki bebeğim pisik oluyordu sizdiriyordu somra eşim prima aldı ince olması sızdırma olmamasi çok iyi incecik ama artık 4 aya geliyor kış da geliyor sleepy e geçmeyi düşünüyoruz prima malum pahallı sleepy uygun ve yorumları okuyunca iyi diyolar siz naısl memnunmusunuz inceliği sizdirmasi pisik yapıyormu memnun olan varmi
hypatia Ebrukarabgxx benekten bebeğe değişiyor aslında. Memnun olan da var ama bizim tecrübemize göre çok sızdırdı ve bebeğime çok kötü alerji yaptı. Pişiği hiç geçmiyordu
Sevgihira Ebrukarabgxx kızım 3 aylık doğduğu günden beri kullanıyorum memnunum canım trendyoldan alıyorum uyguna geliyor
Bussrraa Ebrukarabgxx çok çok çok memnunum. Hem fiyatı hem kalitesi içeriği her şeyiyle. Şimdi bi de gece olanı çıkmış sipariş verdik onu bekliyoruz 😌
mmm20 Ebrukarabgxx bende kullanıyorum sleepy arada molfic prima kullandım prima sızdırdı hatta. Sleepy güzel. Gece için lavantalı çıkarmış onu da denicem 12saate kadar emici diyor. Bakalım.
tosbikannesiii Ebrukarabgxx biz kullanıyoruz ara ara sızdırma oluyo ama pişik yapmadı doğduğundan beri kullanıyorum bir ara molfix denedim tekrar sleepye geçtim
Seden Bende gecen ay molfixten gectim sleepy naturale daha pamuklu bi yapisi var ben beğendim. 17 ay molfix kullandim ama geçtiğimiz yaz doneminde oglumu cok terletti özellikle arka bel kismini ben kendi terliyo sandim basta ama bezdenmis. Simdi daha rahat keske basta gecseydim diyorum
Esrasya Ebrukarabgxx ben kullanıyorum uzun zamandır sızdırmada pişikte hiç bişey yaşamadım gayet memnunum. İnceliği de çok güzel molfix gibi kalın değil.
asyasare Ebrukarabgxx memnun olan vardir illako ancak ben primadan sleepye gectim cok pismanim elimdeki bezlerin bitmesinj bekliyorum tekrsr prima alicam. her sbaah beline kadar kakayla uyaniyoruz. sizdiriyor lastik izi cikiyor
And01 Ebrukarabgxx prima premium care kullanıyorken fiyatindan dolayi sleepy kullanmaya basladim cis yapinca sizdirma olmuyor ama 💩 yapinca bazen yaparken bile tasiyordu. Bir de bacaklarda cok fazla iz yapiyor. Bu nedenlerden dolayi tekrar primaya döndüm 🤔
Tubilik Bizde 4.5 aydır kullanıyoruz. Memnunum. Pişik yok bazen uzun süre kalınca lastik izi çıkıyo. Toplasam 2-3 kere sızdırmıştır. Bence bebeğin yatma şekli, çok uzun süre bezin değişmemesi ve çok idrar yapmasıyla alakalı sızdırması :)
Ndlg Ebrukarabgxx bebeğim 9 aylık oldu dogdugundan beri kullanıyoruz. Gece hiç değişmese bile sızdırmıyor, hiç pişik yaşamadık. Yani çok memnunuz:)
Ndlg Ö Ebrukarabgxx yalnız söyle bir durum var ben bir beden büyük kullanıyorum. Ona ragmen yandaki lastiklerini elimle iyice gevşetiyorum yoksa iz yapıyor.
Deletedmom388 Ebrukarabgxx Ben prima premium care kullanıyorum uzun zamandır.İnternetten sipariş veriyorum,bu sefer de sleepy natural deniyim dedim ama daha ilk geceden çişi sızdırdı.Prima gece boyu ıslaklık bile bırakmıyorken sleepy baya taşırmıştı🤷🏻♀️Ben de gündüz kullanıcam paket bitene kadar.Evet prima pahalı ama bir sürü bez denedim en iyisi gerçekten primaymış( bebekten bebeğe de değişebilir durum mutlaka)
AdaE1905 Ebrukarabgxx sleppy kullanicisiydim sizdirmalar yuzunden haftada 2 zibin kiyafeti vs cöp oluyo lekede cikmiyor pişik yapmadı ama sizdirmasi cok oldu prima icin kimi iyi kimi kötü diyor ama memnunum suan ondan maliyeti biraz fazla geliyor ama kullanilan sayıya bakarsan ondan 5 primadan 3 yine aynı fiyata denk geliyor.
AdaE1905 AdaE1905 ayrıyeten sleppyde actigim her pakette 3 4 tane ters bant cikiyodu oda kullanamadigimdan direk çöpe mail attim geri dönüşte olmadı bundan dolayı bidaha kullanmam.
elifinannesi53 Ebrukarabgxx kesinlikle çok güzel ilk üç ay prima premium care kullandım sonra sleepye geçtim gayet memnunum 😊
Anaogul Ebrukarabgxx biz doğduğundan beri yani 3 buçuk aydan beri kullanıyoruz memnunuz canım pişik falan oluyor ama oda mendille alakalı yoksa bezden bi sıkıntı yaşamadık