MeryemSu Arkadaşlar kan tahlili yaptırdım sağlık ocağında CRP 6.18 çıkmış bu ne demek anlayan var mı Referans aralığında yüksek çıkmış biraz Doktora nie göstermedin derseniz valla fırsatım olmadı ilk fırsatta gidicem zaten ins.
Reson1 MeryemSu bir tür enfeksiyon değeridir degerinizde çok yüksek değil yinede doktora göstermekte fayda var geçmiş olsun
Aysen58 MeryemSu MeryemSu ok yüksek değil değeriniz bir yerde enfeksiyon veya iltihap olursa bu değer yukselir
Dorukprens MeryemSu enfeksiyonunuz 6 cikms ama bu hic onemli degil doktora göstersen dahi bisey yapmaz cnku yüksek degil. En az 20 filan olunca ilac veriyorlar.
Aysukk MeryemSu eger vucudunuzda olagan dısı bi hal varsa iltihaplı yara enfeksyon bunlar olurken crp değeri yukselir ( vucudun bu durumla savastıgını gösteren bir deger gb dusunun) ben fmf hastasıyım ataklarımda 100 ün üstüne cıktıgı oluyor