Filizderit Dil bağı varsa lütfen hemen bir çocuk cerrahına götürüp kestirin. Biz 2 aylıkken kestirdik doktorumuzun yanlış yönlendirmesi sonucu az kalsın geç kalıyorduk. Cerrah biraz daha geç kalsaydın bebek memeyi bırakabilirdi dedi. Ememiyorlar, o yüzden sinirleniyorlar. Ben de yaşadım, kestirdikten saniyeler sonra dünya varmış dedim.