3.5 aylık kızım kundaksız uyumuyor. Yani iki gündür geceleri deneyeyim dedim ama sürekli elleriyle kendini uyandıriyor. Kıpır kıpır. Belki 30 kere kalktı. Denemeye devam etsem kundaksız alışırmı ? Yada bu el kol hareketliliği bir süre sonra azalırmı ?