ilknur1234 aventin ne emzigi ne biberonu ne sulugu hic birinden memnun degilim bende sagip vermek icin avent biberon almistim bebegim icerken resmen kopuruyordu baskada biberon kullanmadim tabi akillanmayip avent suluk aldim ilk kullanimdan beri akitiyor hic kullanmadan cöp oldu biberonunu bilmem ama wee suluktan cok memnunum biberonuda iyidir diye dusunuyorum