Isilayz Sezeryandan sonra sanki icimde bi tane daha bebek varms gibi duruyo acaba ne zaman söner gobegm hic incek gibi durmuyo 5 gun oldu 🤔
Msd Isilayz canım benim canım doğum sonrası kalan göbüşşş postlarına koşarak geliyorum cevap vereyim hemen gitmiyorrrrrr
Msd Isilayz bir sene oldu benimki duruyor biraz genetik yapı meselesi kimi hemen eski haline dönüyor kimi bizim gibi kalıyor
Asli1453 Isilayz benimde aynıydı eşim diyofu hatta yoksa bi bebek dahamı var diye😂ama sonra gidiyo çok az kaldı benim 5 gün daha cok yenisin zamanla kaybolur
Mom62636362 Isilayz Kafaya takmak için henüz erken 😊 1 aya güzelce toparlar, birkaç ay sonra da sporla sıkılaştırırsınız
Yenibebek_yenianne Isilayz Vallahi 2 ay olacak gitti eski göbeğim gibi oldu. Korse tak canım başla şimdiden.