Ada_Deniz bself33 cnm kilosuna göre veriyorsun ölçeği varsa o damlalıkta 0,5 olarak veriyorsun bende laktofe kullanıorz o ölçekli olandan 0,5 dedi doktorumz
bself33 Ada_Deniz bize şırınga verdi canım kilosu 7.700 civarı bu ara kestigimiz için hatırlamıyorum 1 ml ver demişti sanki sence doğruluk payı ? Yanlış mı hatırlıyorum daha mı fazla olmali
Ada_Deniz bself33 cnm yanlış olmasın doktoruna yeniden sor istersen biz de o kilodaydık ama 0,5 kendi ölçü damlalığı var ona göre ayarlıyorum bende