Eslemmomy 2020minikkus benimki de ogup durdu o ogdu ben denedim o ogdu ben denedim sonunda tuttu rahat ettik gazını falan da kendi çıkarıyor artık emzik sayesinde
Berk2020Mert2008 2020minikkus 3 ay 6 günlük olduk daha da çıldırdı benim oğlan kafayı yicem az kaldı allahım bizlere sabır versin uyurken ağlamıyor sadece yoksa hep ağlıyor 😔
ilkgozagrimmmm Berk2020Mert2008 canım ağlarken böyle ter içinde kalıyor mu benimde bebeğim 51 günlük ama gazı varken ağlıyor çok yokkende ağlıyor yani battaniyede yada memede uyuyor oda sadece yarım saat uyuyup kalkıyor bazen saatlerce uyumuyor sizdede böyle mi
Ftsmhr Biz 10 aylık olduk hala huzursuz mız mız bende bittim bu durumdan ama inş yaşında düzelsin diyorum