Miraninannesii Kizlar bebegimin sacini kazittik ama birden nasil olduysa anlamadik bile kaşının yarisi gitmis cok moralim bozuldu uzarmi orası ya 😔😔
01asaf01 Miraninannesii çok güldüm😂😂 Allah iyiliğini versin uzar kız korkma😂 bebeklerin daha çabuk uzuyor hatta.
Filizz66 Miraninannesii ben kızımın kaşını bebekken daha iyi çoksun diye kendim kazımıştım😬 birşey olmaz çıkar
F-Betul Miraninannesii Merhaba bebeğiniz kaç aylık ve neyle kazıttınız? Biz de düşünüyoruz ama korkuyoruz?
Miraninannesii Seherronya inşallah canim saol öyle görünce asiri moralim bozuldu içimi rahatlattin 🙏❤️
CansuveCan Uzar uzar. Düşünsene kaşını çizdiren insanlar var onların da çıkıyor ya 😂 bebekte daha çabuk çıkar bence
Miraninannesii CansuveCan inşallah öylede işte ne bilim yinede emin olmak icin kötü oldum öyle olunca 😔
Miraninannesii 01asaf01 icim rahatladi herkes uzar dioda ben öyle kendimi inandirmaya calisiyorum galiba inanmakmi istemiyorum bilmiyorum ya moralim bozuldu o yüzden ☺️☺️
Deletedmom501 Miraninannesii KızZ Allah seni ya istemsizce güldüm 🙈 çocupun kaşını kazımışlar kurban olurum 😇 bişry olmaz kuzum uzar hemde gür olur
Ahimess Miraninannesii Hahahaha bir anı size anlatırsınız büyüyünce 😁😁 ilk uzelsekte böyle durumlara sonradan gülüyoruz ☺️☺️
Deletedmom501 Miraninannesii resim at kız bakim nasıl olmuş kurban olutum o bile güzeldir ona melek çübkü hiç endişe etme ananem rahmetli kaşını Jilete vururdu gür çıkardı 😍