Eylul2525 bence içirebilirsin internette de 1 aylık olana kadar verilmemelidir yazıyor ancak eltim almanyada dogum yaptı oda 1 aydan sonra vermiş bebegıne ⅚ cay kasıgı ebesi söylemiş verebilirsin diye gaz ve rahatlamaya iyi geliyor biz 4 aylıgız bende vermeye basladım hipp in paketli sallama rezeneleri var bana da o verdi kızım cok severek iciyor sapır sapır