kızlar 9gün snra 5aylık oluprz mama sandalyesi arayısına girdim bugün bime gelen icin cogu yorum iyi-kötü degisiyo onu zten kacırdım da:) ikeanınki 150gibi bi fiyatı var o fiyata 2.el sayfalardab kaliteli bişeymi alsam yoksa bebegime temiz sıfır ikeanınkini mi alsam yada önereceginz baska bişe varmı? sıgmaması gibi bi problem olurmu ilerde?