mihram_07 canım hayırlı olsun öncelikle,biberon verme memeden kopmasın bana hastanede hemşireler EDS sistemini öğrettiler bebek sondası alsın eşin 5 numara gri uçlu ,gri ucunu biberona koyup diğer ucunuda memene koyuyorsun hem sütünün gelmesini destekliyor hemde mamasını içiyor youtubede videolar var kesinlikle bak..eğer anlayamazsan tam ben detaylıca anlatırım sana.Kıyamam kendimi gördüm sende bende 3 ay oldu doğum yapalı kendini hiç suçlu hissetme rabbime bol dua et mama öcü değil benim sütüm nerdeyse 15 gün sonra tam geldi o yüzden için ferah olsun❤️