Merhaba bende covid geçirdim 5gün ilaç kullandım doktor arkadaşlarım ilacı kullanıp bitirdikten 48 saat sonra emzirebilirsin dediler. Bu süre zarfında günde neredeyse altı litreye yakın su içip bol bol tuvalete çıktım sizde öyle yapın. Rabbim şifa versin bir an önce atlatırsınız inşallah. Tabiki bu süreçte bol bol sütümü sağıp döktüm emzirmeden önce de duş aldım son kez sütümü sağıp döküp ardından emzirdim tekrardan geçmiş olsun