SertapHilal Benim bugün 2. Günüm gelen ekipler 10 gün sonra negatif olur dedi peki 10 gün sonra test yaptırıyım mı dedim gerek yok dedi.Geçeceği kesin mi yani siz yaptırdınız mı ? Bide bu geçtikten sonra bana bidaha virüs bulaşabilir mi ?
esra0474 SertapHilal merhaba. yani gerçekten saçma sapan işler. Geçiremediyseniz ne olacak? Böyle politika yürütürlerse tabi virüs bitmez. Hiçir bilgim yok bu arada. Size de çok geçmiş olsun. Hızır yardımcınız olsun. Sevgiler
Minikprenseselo SertapHilal bnm arkdsm yakalandi 14 gun snta karantinasi btti ama test yapmadilar yapmiolarms
defmommy SertapHilal benim de yarın 10. Günüm bebeğim daha 17 günlük tekrar test yapmıyorlar nerden bilicez negatif olduğumuzu annem bebeğe bakmaya gelecek ben çok yoruldum çünkü hem covid hem bebek ama saçma sapan iş yapıyorlar bebeğime dokunamıyorum öpüp koklamak istiyorum artık emin olmadan hala maskeyle gezeceğim
Kirpapatyasi SertapHilal canım bana da 10 gun çıkma sonra çık dedi bol temiz hava al dedim ee bi daha test yok dedi
Mrsbayan SertapHilal sanırım 2. Testi yapmıyorlar ama 10 gün çok erken bize de 10 gün dediler ama 10 günde bitmedi 14 garanti biz askeri personel olduğumuz için mecbur test yaptılar
GoGirl SertapHilal 10 gunden sonra bulas riski kalmiyor negatife donmek bazen uzun sure alabiliyor belirtileriniz kalmasada.bagisiklik 3 4 ay diyorlar ben doktora sordum
SertapHilal glbgci hafif geçiyor şuan başlangıçta yüksek ateş, öksürük, boğaz ağrısı burun akıntısı vardı şimdi sadece boğaz ağrısı ve ishal var öksürükle burun akıntısı çok az
Cennet-Kokulum SertapHilal bende covid geçirdim hastanede tedavi gördüm hastaneden çıktıktan sonra 14 gün ev karantinasında kaldım test yaptırmadım ve tekrar yakalanma olasılığınız var dikkatli olun
Wyz SertapHilal benim de 4 günüm kaldı karantinamin bitmesine tekrar bulaşma konusunda bugün filyasyin ekibiyle söyle bi konuşma geçti aramızda ben artık eşim ve kızımla oturabikirmuyim diye sordum oda onlar yakın temaslı olduğu için büyük ihtimal onlardada vardır bu virüs ve tekrar size bulaşıp hasta edebilir dedi ben aslında ben onlara bulastirirmiyim diye düşünerek sormuştum böyle bi yanıt alınca şok oldum cevremde yakalananlarin yuzd3 90 i 1 ay icerisind3 tekrar geçirdi artık içimizde kaliyoda tekrarmi alevleniyo bu henüz bilinmiyomus
SertapHilal Wyz o ne kadar saçma bişey ya bu virüsün sonu gelmez o zaman öldürene kadar uğraşacak bizimle
2balbiranne SertapHilal eşim pozitif hiç sonra negatif olursa diye testten bahsetmediler teyzem karantinadan çıktı test mest hak getire 🤦🏻♀️