Azap Ipekk ne kadar özgür bir platform:))
1.5 aylık bebeğe ıhlamur ver diyeni mi bahsedeyim? Gebeyken şeker testi yaptırmayı mı dersin? Biri bilmeden konu açar üç beş kişi dalga geçer ya da Güler konu sahibi için sorun yoktur ama saçma sapan kişiler ay günah ay ayıp diye şikayet eder silersiniz. Ortalık karıştıran tipleri serbest bırakırsınız.
[bilinmeyen] gibi dünyayı gezen bir kadın. Gezen iyi bilir medeniyetleri olanları yazsa hemen silersiniz neden? Üç beş cahil şikayet eder diye. Bu benim görüşüm açıkla dediniz ya aslında açıklamak zorunda bile değilim. Madem moderatör madem forum madem üye o zaman üye daha önemlidir yönetici olmak bunu gerektirir. Burjuvayi sistem uygulamayın üye olmazsa yönetici olamaz