Durununannesi07 Kızlar merhaba ben 3 ay önce sezeryan doğum yaptım yaklaşık 2 hafta Boyunca adet oldum. Ama bir aydık adet olmuyorum emziridğim için düzensiz olur diyorlar ama korkuyorum bana yardımcı olurmusunuZ
dilanayhan bende 4 ay önce doğum yaptım 40 dan sonra 1 hafta adet oldum sonra olmadım 1 yıla kadar normalmiş olmamak adet olmadığım için bende şişkinlik yapiyo ya