Bende kullanıyordum yıllardır ama hamileliğimi öğrendiğim gün paketi çöpe attım bebeğim doğdu 6 aylık oldu aklıma gelmiyor bile şuan ilk günler istiyordum ama paket almadığım için hep sabrettim ve bitti şükür istek. Ama iki bebeğinde de az da olsa içen arkadşım vardı gaz sorunu olmadı onlarda