Snm26 Hanımlar Doğumda karın bölgemde çatlakların oluştu çok değil ama rahatsız oluyorum oysa krem de kullanmıştım Doğum sonrası oluşan çatlaklarını ortadan kaldırmayı başaran var mı varsa ne ile yaptı paylaşırsanız sevinirm
Gmzdgs Snm26 karnım harita gibi o kadar para verip yağlar kremler sürdüm işe yaramadı doğumdan sonrada sürdüm onlarda işe yaramadı lazerle gitmeyi düşünüyorum
Gmzdgs Snm26 hafif acı oluyomuş çatlağı derinliğine ne zaman oluştuğuna göre etkisi değişiyo şu çagla şikele cıkan bir doktor vardı samsunlu bn samsundayım onun burada güzellik merkezi var oraya gitcem