Merhabalar,
Kızım bazen cok uzun süre emiyor bırakmasam ben hala emecek ve ben acaba sütüm mü yetmiyor diye endişeleniyorum. Emzirdikten yarım saat sonra yine iştahla istiyor.
Mamayı cok cok zor alıyor sadece göğsümde mutlu.
3 aylık kızım 6 kilo 100 gram. Sizlerin tecrübesi nasıl?