Elactus Kızlar sürekli post açıyorum ama gerçekten çok tecrübesizim yorumlarınıza ihtiyacım var bebeğim 26 günlük oldu doğumdan beride kilo alımıda iyi gibi görüntü olarak henüz kontrolümüze gitmedik bebeğimi 20 dk boyunca emzirmeye çalışıyorum ama 15 dk doyuyor gibi uykuya geri dalıyor sizce doyuyor mu? Sütümde tazyikli gibi o emerken çok hızlı yutkunuyor 20 dk zamanı doldurmak için zorluyorum ama uyandıramıyorum ne önerirsiniz sizce normal mi?
esra-ediz Elactus çişli kakalı bezi varsa doyuyordur canım. emzirmeye devam et büyüdkce emzirme süresi de onun doyma süresi de azalacak zaten. 40 gün bu sekılde ama sonra kendi uyancak zaten sen devam et uyandırmaya emzrmeye💕
CansuveCan Elactus bebekler ilk 4 dk doyarlarmış gerisi keyfiymiş. Zaten en fazla 15 dk emermiş yani 20 dk zorlamanın anlamı bence yok 😂 benim bebeğim 7-8 dk emiyor anca
esra-ediz Elactus tazyikli oldugunu düşünuyorsan elinle makas yapıp memenin akışını yavaşlatabilrsn biraz canım emzirrken
Ballikaymakli Elactus günde 5 çişli bez alıyosan doyuyodur canım. Sütün de çoksa yetiyodur ona 15 dk zaten küçücük midesi ne ki. Ama uyandır 2 saati geçmesin daha küçük kan şekeri düşer çünkü
Annebalisi Bebeğiniz doyduğu zaman zaten kendisi memeyi bırakır doymadan memeyi ağzından çektiğinizde ağlamaya başlar , doyuyodur yani merak etmeyin ilk zamanlar hiç 15dk emzirdiğimi hatırlamam bebek büyüdükçe emzirme süresi uzuyor bence.