ilknur_acr94 hissizlik okuyor canım illa 12 yıllık sezeryanım dada cardı o hissizlik 3 ay önce dogum yaptım o hissizlik illa olucak yani ama sıkıntı yapılcak birsey digil sişlik derken nasol bir sişlik acaba sıcaklardan dolayı piskmi olduda sişlik oldu bende yok öle bir sişlik ama belki sivilce felanmı yaptı ki de sişlik oldu acaba