Merhaba evlenmeden önce kaş kontürü yaptırmıştım altı ay içerisinde zaten rengi açıldı ama şu an git gide artık kırmızılaşmaya başladı kızıl kırmızı tarzında bir ton ve bu durumdan hiç memnun değilim lazere gitmek istemiyorum buna hem vaktim yok hem de maddi gücü daha önce benim gibi kaş kontürü yaptırıp memnun kalmayıp da evde silen oldu mu krem kullanarak veya internette Araştırma yaptım biraz krem ve solüsyondan bahsediliyor asitli kullanıp memnun kalan var mı ya da başka bir öneriniz