Egeliii ölçü o aslında biberonun ama mama 25 cc için uygun Bi ölçek diyor ben ondan az yapıyorum bugün de vermedim zaten ac kaldığını düşündüğüm zaman azda olsa yesin diye veriyorum içim rahatlıyo , ac mi yok tok mu niye yapmıyo kakasını niye aglıyo niye gazı var niye durmuyo niye uyumuyo ac mi falan diye diye üzülüyorum Strese giriyorum bazen sütüm yetmiyor mu falan diye ,