Merhaba arkadaşlar ben bugün itibariyle 44. Gündeyim 40. Günde kanamam tamamen bitmişti 3 günde hiçbir şey yoktu ama bugün bir baktım tekrardan kanamam olmuş. Sezeryan doğum yaptım..acaba adet mi oldum yoksa hala sezeryan kanamam mi devam ediyor anlayamadim. Nasıl anliyicaz bunu 🙄😅 bu arada emziriyorum.