Bugün itibari ile 49 günlük oğlum var, uzamış sarılık yaşıyoruz, 2 kere fototerapi gördü oğlum şimdilerde sarılık değeri 15 artık artmıyor ufak ufak azalıyor ama doğduğundan beri kan değeri 13 - 12 - 9,8 şeklinde azalış gösterdi 9,8den 10 gün sonra ttekrar tahlil verdik 9,0 olmuş.doktor kalıtsal anemilerden şüphelendi ve hematolojiye yönlendirdi.merak ettiğim kan değeri bu şekilde düşen var mıydı 1-3 ay bebeklerinizde? (Kan değeri dediğim hgb) bu arada sarılık yüzünden 10-15 tüp kan alındı şimdiye kadar oğlumdan.kan vermek sebep olur mu acaba