Nisanur2020 Merhaba bn dogum yapali 3 ay oldu dogumdan sonra birkere adet oldum iki aydr olmuyorum test yptm nekatif cikti dogumum sezeryan oldu basina gelen varmı
Nisam1 Nisanur2020 ben sezeryanla dogum yaptim bugun kizim tam 6 aylik oldu ve ben bugun adet oldum ama doktorum 1 seneye kadar olamayabilirsin demisti
kurkmantosuz-madonna Nisanur2020 bende sezeryan oldum 15-16 gün falan kanamam oldu doğumdan sonra daha sonra hiç adet olmadım 4 ay 18 günlük bebeğim , sadece emziriyorum bu arada
Vsle Canım bende sezeryan oldum. Oğlum 9 aylık hala regl olmadım. Doğum sonrası 40 gün kanamam oldu. 1 yıl içinde olması gerekkiyor dediler 3 ay daha bekliycem olmassa doktora gidicem bakalım.
Nisanur2020 Nisam1 insallah bnde olurum test yptm ama negatif cikti bisey olsa belirti olurdu herlde😂
Nisam1 Nisanur2020 gecenlerde bende test yapmistim negatif cikmisti dun ansizin oldum darisi basina insaAllah🤗