edafhnanq2n merhabalar benm 2 aylık ikiz bebeklerim var anne sütü ve mama ile besleniyoruz. Birisi sürekli kabız oluyor ne yapmam gerekir. Yapamadığı için bu süreci sancılı geçiriyoruz😏
Cnngn edafhnanq2n canım yarım fitil atabilirsin bize çocuk Dr öyle yaptiriodu paranox 120 mg yada evde kulak çubuğu varsa ucunu yağa batırıp poposunu uyarabilirsin tıkaç olmuş olabilir ondan yapamiyodur ve hangi mmyi kullanıyorsunuz Sma optipro iyi kabızlık yapmiyo