Elifdoruk0103 bsrt bende Philips avent kullanıyorum ama onların meme uçları kendi biberonlarına özel diğerlerine olmuyo
bsrt Elifdoruk0103 bende avent kullanıyorum natural olan sadece benim ki tek delikliydi kızım bazen agliyor sinir oluuordu bugünde eşime 2 delikli al dedim bunu almış acaba doğru mu bilemedim sormak istedim