Merhaba kızlar☺️
15 aylık erkek bebeğim var sadece dede ve baba diyor gün içinde sürekli baba diyor,ama bunun dışında(su-süt) gibi kısa cümleleri bile söylemiyor ve henüz anne demedi 🙈
gereksiz evham mı yapıyorum bilmiyorum ama sizlerde durum nedir merak ettim☺️
Bebeklerinizi gülerek büyütmeniz dileğiyle, hoşcakalın🌸