Dernm Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğiim var bugün doktor reflusu ve bağırsak sorunu olduğu için bu ilaçları verdi var mı bebeği ne kullanan siz nasıl kullanıyorsunuz büyük ilaçlar i bilirdim meğer bebekler de kullanılmış😕😕😕😕😕😕😕
Mslll Dernm normal gaviscon mu yazdı yoksa saşesini mi ? Bebekler için olan gaviscon saşe şeklinde anne sütüyle karıştırıp veriyosun. Bizim de reflümüz vardı kullandık. Ama büyüklere verilen gaviscon değildi yani sizin de değildir merak etmeyin ☺️
Serpil6161 Canım bir arkadaşım da yeni doğum yapmıştı ve doktoru da ona gaviscon ilacını yazdı kullandı ve bebeği hiç kilo almadı hatta başka bi doktora gittiğinde doktor bu ilacı bebeğe nasıl yazdı dedi kullandırtmadı . Sen yinede o ilacı bi araştır derim
Leylamoms Doktorum gavisconun içerisinde alüminyum olduğunu bebekler için zararlı olduğunu söyledi o sebeple kullanmıyoruz. Bağırsak icin probiyotik verdi sadece
DamlaCan Merhaba biz de gaviskon inflant kullanıyoruz uzun süredir günde 3 kere mamasina toz halinde karıştırıp veriyorum 🙄