İnternetten paddlers bebek bezi sipariş ettim, deneme boyu. Dün gece taktım ve çişi sızdırmış, bugun yine taktım yine sızdırmıs. Hiç memnun kalmadım. Normalde prima premium care kullanıyorum, çok memnunum.. Allahtan pişik falan olmadı bebeğimin poposu. Eğer denemeyi düşünen varsa tavsiye etmiyorum anneler. Primaya devam👍🏻