Arkadaşlar kış geldi malum. Bitki cayları özellikle nane ıhlamur demlemek güzel oluyor. Yalnz caydanlkta demlesem ertesi gün koku oluyor cay tadını alamıyorum… Evde vardı bitane fresh press oda iyi değil sanırım hemen soğuttu ıhlamuru… Siz ney de demliyorsunuz? Veya memnun kaldgnz güzel kaliteli fresh press markası var mı 😊