Kızlar doğumdan beri sol göğüsümde süt yok denecek kadar az. Max 20-30 CC. Çok şükür sağda süt var ama neden soldaki süt artmıyor merak ediyorum sürekli sol emziriyorum EDS yapıyorum her defasında. 2 saatte bir onu veriyorum. Süt arttırıcı birsürü ilaç v.s kullanıyorum ama solda süt artmıyor böyle olan var mı??