Hilallll2020 benimde doğumla yara oldu 2aylık hala gecmedi.lansinoh işe yaramadı.zeytinyap kullandım oda olmadı.sonra eczacı tanıdığım teramicyn sürüp 20dk sonra bepantolbakımonarım kremi sür dedi.oda olmadı.gümüş kapak aldım yara cok açıldığı için oda işe yaramadı.doktor madecassol verdi biraz hafifledi sonra tekrar basa döndü.hametan dediler onu kullandım mavi olanı oda olmadı.fito cok iyi diyende var.birde e vitamini ampulü sürüyorlarmış.onu denemedim.en son kantaron yağı kesin geçirir dediler.kullanınca daha cok hassaslastı.şimdi hiç bişey kullanmıyorum.sadece sürtmesin diye gümüş kapak kullanıyorum.biri biraz hafifledi gibi bklm.birde emzirirsen her emzirmeden sonra sütünü sür beklet hemen kapama.yarayken kimi mantar yapıyor.bide göğüs pedi cok kullandım ben belki o yüzden daha çok tahriş oldu.kullanmayın diyenlerde var.ben cok araştırdım duyabileceklerin bunlar.garmastan, mumys naturel, travazol, lanolin,ayva çekirdeği jeli,soğuk beyaz lahana yaprağı