Bebeğim 6 ay 9 günlük ama biz ek gıdaya 5.5 aylıkken başladık öncelik olarak 3 gün kuralı uyguladım patates , havuç , kabak , püresi olacak şekilde ama kızım ne versem nafile ağzına verdiğim an öğürmeye başlıyo kusacak gibi oluyo bunlardan çorbada yaptım yine aynı şekil dilinin üzerine geldiği an kusucak gibi oluyo ne yapabilirim ne deneyebilirim anne sütü emiyo şuan ama ek gıdaya geçiş yapmam lazım ne yapıp sevdirebilirim normal kaşık mama yaptığım zaman bile kati bi şekilde gemiyi illa biberonda sıvı olucak ve biberonada yeni başladık çünkü bende çok yoruluyorum arada sütüm olmuyo siz neler yapiyosunuz böyle durumda olan var mı Allah rızası için yardım edin ne yapsam yemiyo