OzgeOzkan aptamil conformil hazmı kolay mama bende normal aptamilden 1 ay omu kullandım cok memnun kaldım ıkınmalar gitti gaz içinde biogeria dan ıcın aglama yapıyor dıye duymuştum benım bebegımdede yaltı dahada agladı hıc susmado bende bıraktım ıkı kez verip sab simplex kullandım cok memnunum 3 şişemiz dene derim