Gorkeminannesiii Selam kızlar benim oluşum 2 ay 16 günlük kışın ek gıdaya gecicez simdiden buzluga ne atmaliyim ek gıdaya geçince yedirebilmek için yada ozamanin sebzesini vermeliyim fikir verin 😍😇😘
sayrannannesi Gorkeminannesiii herşey zamanında güzel bende senin düşüncendeydim ama zamanı gelince herşeyi dalından kopararak yemesi daha güzel dedim ben
Giraysmom20 Gorkeminannesiii şuan çoğu sebze için geç kalmışsınız maalesef 😔 o zamanın sebzesini meyvesini verin daha iyi olur 😊