Pineapple20 cevikoznur95 geceleri bizim de felaket geçti. Her dişte böyle mi olacak diye çok korkuyorum.
Pineapple20 Eslemmomy canım yani 20 gün filan sürdü üst dişler. Geceleri hiç uyumuyordu hiçbi şey kullanmadık. Kehribar kolye iyi geliyor diyorlar deneyebilirsin.
Eslemmomy Pineapple20 jel kullanınca biraz iyi de jel de geciktiriyor dediler kehribar deneyeyim olmazsa teşekkür ederim 🌸
Pineapple20 Busegokce çok fazla salya oluyordu ve her şeyi ağzına alıp damağına sürtüyordu. Alt dişleri pek anlamadık açıkçası ateş ishal vs. Olmadı. Üst dişlerde de ateş yoktu ama baya hissettik. Gece uykusu hiç yoktu ve başı sıcak oluyordu.
gamzelikizim Pineapple20 alt disi bizde anlamadik sadece ishal oldu ama ustler mahvetti bizi sabahlar olmasin diyoruz her gece parti var
Pineapple20 gamzelikizim evet üst dişler çıktı bizde partilere kısa bi mola verildi çok şükür 😄😄 hepsi mi aynı oluyor acaba tüm dişler yani😱
minikbaykus Pineapple20 altlari bizde hissetmedik canım.ustler zorladı. Şimdide yanlar geliyor onlar daha zorhic bişey yemiyor.
Pineapple20 gamzelikizim evet 7 ayda 7 kere huy değiştirdi. Sağlıklı olsunlar da ne yapalım huyları da değişiversin 😊
Ardabusraarhan Pineapple20 bizde aynıyız canım. Benim oğlum 9 aylıkken çıkardı ilk dişleri. Şimdi 11 aylığız üstler çıkıcak. Ateşleniyoruz. Hep huysuz hep mutsuz ağlıyor. Baya zorlanıcaz gibi duruyor. Umarım tez zamanda gelir incilerde bebelerde rahat eder 😊
Pineapple20 Ardabusraarhan inşallah hemen çıkarır canım. Diş deyin geçersin ama ne zormuş. Allah sağlık versin tabi başka dert vermesin hepimizinkine