melegim26 ilk doğduktan bir iki gun sonra çıktı çoğaldı sırtı yüzü ve gogusunde var 44 gunluguz ne zaman geçer ya da geçmesi için ne yaptınız
Kirazyilmaz melegim26 hergün yıkayıp hametan sürüyodum sarı olandan. Tsbi sıcak ve nemde çoktu yenidoğan üşür diye hep çok giydirdiler sonra doktor tek zıbınla kalsın dedikten sonra azalltık ve azaldı isilik
yagizalp Aynı durum bizde de var 20 günlükken başladı çoğaldı, şu an 40 günlük olduk baya azalma var. Doktorumuz hemen kimyasal İçerikli ilaç kullanmayalım dedi bende zeytinyağı falan sürüyorum inşallah geçer biran önce 🌸
melegim26 yagizalp zeytin yağı sürerek mi azaldı bizde azalma yok acaba alerji mi var diye süt ürünü falan yemeyi kestim sadece merak ediyorum normal mi bu isiligin bu kadar uzun surmesi yoksa altında bsey aramali miyim
yagizalp melegim26 zeytinyağının etkisi olduğunu düşünüyorum, birde üşür diye kat kat giydirme hatasını ilk zamanlar bende yaptım oda isiliği çok tetikliyormuş bende evin derecesine göre ayarlıyorum kıyafetini ama tabi ki azalma olmazsa doktora götürmekte fayda var alerjide olabilir.
melegim26 yagizalp ilk zamanlar hava sıcaklığına göre bende kalın giydirdim ama artık havalar serinledi geçer inşallah bende zeytinyağını deniyim hiç bsey yapmadım çünkü geçer diye