tubasd şuan bazı gıdaları bebeğim yutmakta zorlanıyor bir kaç kere verdim zorlandığını gördüm o yüzden şimdilik bu şekilde veriyorum püre kıvamında olduğu için biraz sulu gibi oluyor ya daha rahat yutuyor 7 aylık olduğunda tekrar ayrı ayrı deneyeceğim ona göre vereceğim
bende böyle verme taraftarı değilim aslında bulamaç gibi oluyor ama benim bebeğim böyle yediği için yapacak bir şey yok yeterki yesin önemli olan o